Follow my blog with Bloglovin

in English soon

Το πόσο ανυπομονούσαμε γι’ αυτό το ταξίδι δε λέγεται..
Ειδικά εγώ που λατρεύω τα ταξίδια αλλά τα τελευταία χρόνια δεν είχα καταφέρει να πάω πουθενά (new year’s resolution :να αλλάξει αυτό!!)
Αλλά και ο Νικόλας που θα ήταν το πρώτο του ταξίδι στο εξωτερικό.
Το είχαμε κανονίσει ήδη από τον Οκτώβριο να περάσουμε τις γιορτές στο Leeds μαζί με τους κουμπάρους μας – το νονό του Νικόλα και την οικογένειά του. (άλλη ιστορία αυτή)
Και εννοείται πως έπρεπε οπωσδήποτε να πάμε και Λ ο ν δ ί ν ο!!!
Και μείναμε 3 υπέροχα βράδια και 4 μοναδικές μέρες..

Φτάσαμε Λονδίνο με το τρένο από το Leeds ,αργά το πρωί της Κυριακής 27 Δεκεμβρίου.

Άφιξη στο σταθμό του Kings Cross και στάση στην πλατφόρμα 9 και 3/4 (αν είσαι Potterhead -δηλαδή φαν του Harry Potter σίγουρα την ξέρεις)
Ανάμεσα στις πλατφόρμες 9 και 10 έχει ανοίξει ένα μαγικό κατάστημα με είδη Harry Potter : The Harry Potter shop at platform 9 3/4. Εκεί θα βρεις οτι τραβάει η ψυχή ενός μικρού ή μεγάλου potterhead. Και φυσικά στο τοίχο υπάρχει ένα καροτσάκι με βαλίτσες που περνάει τη μαγική πλατφόρμα και μπορείς να βγεις φωτογραφίες.
Δυστυχώς οι ουρές ήταν ατελείωτες μιας και είχαμε φτάσει σε ώρα αιχμής αλλά μπορέσαμε και βγάλαμε φωτογραφίες από την έξω πλευρά.

Βαλίτσες στο χέρι και φύγαμε για στο σταθμό West Brompton και το ξενοδοχείο μας που ήταν σε μια πολύ πολύ γραφική γειτονιά -ακριβώς δίπλα στη στάση του μετρό και σούπερ κοντά στο κέντρο!!!

Ίσα ίσα να αφήσουμε τις βαλίτσες μας και φύγαμε για London Eye- Το μάτι του Λονδίνου
———————————————————————————————————————-
Το Μάτι του Λονδίνου είναι μια γιγαντιαία ρόδα-τροχός στη νότια όχθη του ποταμού Τάμεση στο Λονδίνο. Η κατασκευή έχει ύψος 135 μέτρα και ο τροχός έχει διάμετρο 120 μέτρα. Πάνω το βρίσκονται 32 θάλαμοι που χωράνε 25 άτομα ο καθένας. Η πλήρη περιστροφή διαρκεί περίπου 30 λεπτά με μικρές στάσεις για να θαυμάσουμε την πανοραμική θέα. Το εισιτήριο κοστίζει περίπου 29 ευρώ το άτομο. (λεπτομέρειες σε σούπερ ταξιδιωτική ανάρτηση)

Για να φτάσουμε στο London Eye έπρεπε να διασχίσουμε τη γέφυρα Westminster περνώντας και από το Big Ben. Το οποίο βρίσκεται υπό συντήρηση -επισκευή και κρύβεται πίσω από σκαλωσιές.

Ο κόσμος απίστευτος αλλά περιμέναμε περίπου μισή ώρα στην ουρά για να ανεβούμε.. Πριν σου επιτρέψουν την είσοδο στο μάτι, ελέγχουν την τσάντα σου και σε σκανάρουν.

Η θέα από ψηλά είναι απίστευτη!!!

Εξοπλισμένοι με φωτογραφικές μηχανές και κινητά για να αποτυπώσουμε αυτό το θέαμα..

Και μετά το London Eye, το πρόγραμμα είχε στάση για φαγητό και βόλτα στους δρόμους του Λονδίνου.

Oxford street..  από τους πιο γνωστούς εμπορικούς δρόμους του Λονδίνου… Κόσμος παντού.. Στολισμένοι δρόμοι με φωτάκια.. Καταπληκτικές βιτρίνες.. Τα γνωστά κόκκινα διώροφα λεωφορεία!!

Κάναμε στάση στο Disney store του Λονδίνου.. Η χαρά του παιδιού!!

Ο πιγκουίνος -σερβιτόρος της Mary Poppins!!! Αγαπώ!!!
Ήταν μια πραγματικά γεμάτη υπέροχη μέρα!!!
 Είδαμε τόσα όμορφα πράγματα.. Το Μάτι του Λονδίνου, το Μπιγκ Μπεν, τον ποταμό Τάμεση..
Μπήκαμε στο μετρό του Λονδίνου, το παλιότερο στον κόσμο.. Περπατήσαμε στους στολισμένους δρόμους του..
Είδαμε ανθρώπους από όλο τον κόσμο..
Δοκιμάσαμε φαγητά και γλυκά..

Και το αγαπήσαμε πολύ.. Από την πρώτη κιόλας μέρα!!!

{Έχω πολλά ακόμα να σας δείξω από τις βόλτες μας στο Λονδίνο- stay tuned}