in English soon 


Ο χειμώνας και το χιόνι δίνουν πάντα αφορμές για απίθανες δραστηριότητες.. 
Η σημερινή δραστηριότητα είναι μια μαθηματική δραστηριότητα S.T.E.M. 

Ξέρετε τι σημαίνει S.T.E.M ;;;
Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά 
Science, Technology, Engineering and Mathematics)
Αυτό σημαίνει το ακρωνύμιο STEM, το οποίο αναφέρεται σε ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο που χρησιμοποιείται σε όλο τον κόσμο..
Βασικά στοιχεία της μεθοδολογίας STEM είναι η επίλυση προβλημάτων (problem solving), οι φυσικές επιστήμες, η μηχανική, η ρομποτική…
Τα παιδιά μαθαίνουν να αναζητούν λύσεις σε προβλήματα, να κατανοούν τις απλές και σύνθετες μηχανές και τη λειτουργία τους, να κατασκευάζουν και να προγραμματίζουν ρομπότ, να σκέφτονται λογικά, να παίρνουν πρωτοβουλίες και αποφάσεις, να χρησιμοποιούν δημιουργικά την τεχνολογία , τα μαθηματικά και τις επιστήμες.
Τα παιχνίδια STEM εισάγουν τα παιδιά στον κόσμο της τεχνολογίας δίνοντας τους την ευκαιρία να ανακαλύψουν τον κόσμο των επιστημών, της μηχανικής και της ρομποτικής εξασκώντας τις δεξιότητές τους. Γι’αυτό και κερδίζουν το ενδιαφέρον των παιδιών όλου του κόσμου. 

Μαζί με το Νικόλα φτιάξαμε χιονονιφάδες και δουλέψαμε πάνω σε συμμετρικά μοτίβα. 


Μάζεψα σε ένα δίσκο μερικά πραγματάκια:  ξυλάκια, γλωσοπίεστρα, μπατονέτες, χάντρες.. που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε. 


Και πάνω στο τραπέζι μας αρχίσαμε να φτιάχνουμε χιονονιφάδες.. 


 Κάθε πλευρά της χιονονιφάδας πρέπει να είναι ίδια, οριζόντια και κάθετα. 



Μπορούμε να την φτιάξουμε πολύ απλή ή πιο περίπλοκη. 

Μπορούμε να παίξουμε φτιάχνοντας μισή χιονονιφάδα και ο άλλος να συμπληρώσει την υπόλοιπη.


Είναι μια όμορφη δραστηριότητα για να δουλέψουμε την έννοια της συμμετρίας και του μοτίβου. 

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διάφορα αντικείμενα που υπάρχουν ήδη στο σπίτι μας. 
Πέρα από αυτά που χρησιμοποίησα εγώ θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε καλαμάκια (κομμένα σε διάφορα μεγέθη, σπίρτα, κουμπιά ακόμα και κομμάτια από χαρτί.) 

Θα μπορούσαμε επίσης να την κολλήσουμε σε χαρτόνι για να είναι πιο σταθερή και να στολίσουμε τους τοίχους του δωματίου ή της τάξης. 

Έχετε δοκιμάσει παρόμοια δραστηριότητα;;